مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با اشاره به استقبال مطلوب محققان، پژوهشگران و دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان از طرح های تخفیف ویژه باشگاه مشتریان، از عبور کردن تعداد اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از مرز  4000 عضو خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،  رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، با بیان این‌که تعداد اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از 4هزار عضو عبور کرده است، افزود: با توجه به خدمات متنوع ارائه شده در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، تاکنون 4هزار و دویست و چهل و پنج عضو حقیقی و حقوقی اعم از دانشجویان، محققان و پژوهشگران دانشگاه‌ها، اعضای هیأت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، نخبگان، منتخبین و سرآمدان برجسته علمی کشور به عضویت این باشگاه درآمده‌اند.

وی افزود: از این میان 4هزار و هشتصد و شش عضو حقیقی و 159 عضو حقوقی، هستند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری گفت:  از بازه زمانی بیست و ششم مردادماه تا دهم شهریورماه سال جاری، 218 عضو جدید به تعداد اعضای باشگاه مشتریان شبکه اضافه شده است و این در حالی ا‌ست که تا تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، 2هزار و هفتصد و نوزده عضو به عضویت باشگاه مشتریان شبکه درآمده بودند.

اسدی‌فرد، به تسهیلات متنوع پیش‌بینی شده در باشگاه مشتریان شبکه اشاره کرد و افزود: اعضای باشگاه، شرکت های دانش‌بنیان، اساتید و نخبگان گروه‌های پیش بینی شده توسط شبکه برای دریافت تسهیلات هستند. عمومی ترین طرح برای دریافت‌کنندگان تسهیلات، طرحی تحت عنوان طرح ویژه عضویت در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی است که افراد عضو از 15 درصد تخفیف تا سقف ده میلیون ریال خدمت آزمایشگاهی بهره‌مند می‌شوند.

اسدی فرد با اشاره به استقبال مطلوب مخاطبان خدمات شبکه آزمایشگاهی از تسهیلات اعتباری پیش‌بینی شده، گفت: علاوه بر بهره‌مندی 118 شرکت‌ دانش‌بنیان از طرح تخفیف 50 درصدی تا سقف 20میلیون ریال، 2هزار و هفتصد و نود و پنج عضو باشگاه مشتریان شبکه از طرح تخفیف 15درصدی تا سقف 10 میلیون ریال و دویست و نود و پنج عضو بنیاد ملی نخبگان نیز از تخفیف 60 درصدی تا سقف 15میلیون ریال استفاده می‌نمایند.

وی افزود: همچنین 55 منتخب پسادکتری تا سقف 50 میلیون ریال، 47 سرآمد علمی ایران تا سقف 200 میلیون ریال و 55 منتخب تا سقف 150 میلیون ریال و نیز بیش از یک‌هزار فرد معرفی شده از سوی ستادهای توسعه فناوری‌های راهبردی، از تسهیلات رایگان استفاده از خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند شده‌اند.