فیلم «رستاخیز» در نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» به نمایش درمی‌آید و از داوود میرباقری هم تجلیل می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،  در نشست خبری جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» که صبح امروز، ۱۷ شهریور در محل موسسه شهید آوینی برگزار شد حسین یاری سخنگوی این جشنواره با اشاره به نمایش فیلم های قدیمی و متاخر با موضوع زندگی امام حسین (ع) به نمایش فیلم «رستاخیز» در این جشنواره اشاره کرد و گفت: فیلم «رستاخیز» در این جشنواره در کنار فیلم های دیگری مانند فیلم «روز واقعه» به نمایش در می آید.

وی درباره این موضوع که نسخه اصلی فیلم «رستاخیز» به نمایش در می آید یا با حذفیاتی همراه خواهد بود نیز بیان کرد: امیدواریم نسخه اصلی فیلم به نمایش در بیاید.

این بازیگر همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اتفاقاتی که پیرامون این فیلم رخ داده و ممانعت هایی برای اکران آن وجود دارد نیز گفت: من درباره مسائل نظارتی، ممیزی و ارزشیابی آثار ورود نمی کنم چون برای خود من هم ابعاد این قضیه روشن نیست. تنها ابراز تاسف می کنم از اینکه یک فیلم که با موضوع ارزشمندی ساخته شده است دچار این وضعیت است اما قضاوتی درباره این اتفاق نمی کنم.

همچنین در افتتاحیه این جشنواره که قرار است ۲۱ شهریور ماه و مصادف با شب عید قربان در محل همایش های کوثر برگزار شود از داوود میرباقری، به پاس خلق آثار خاطره انگیز و به یادماندنی در قاب سینما و تلویزیون تجلیل خواهد شد.