«دهمین همایش ملی نخبگان فردا» با رویکرد «نقش نخبگان فردا در اقتصاد دانش بنیان» فردا، 27 مهرماه در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دهمین همایش ملی نخبگان فردا با رویکرد «نقش نخبگان فردا در اقتصاد دانش بنیان» با حضور دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان و برخی از مسؤولان کشوری، 27 و 28 مهرماه در محل سالن اجلاس سران اسلامی برگزار می‌شود.

ایجاد زمینه‏‎ای برای طرح دیدگاه‎ها و ایده‎های نو و اصیل جوانان ایران و همچنین گسترش و تعمیق تعامل نخبگان و استعدادهای برتر با مسئولان عالی رتبه کشور از مهمترین اهداف این همایش دو روزه است.

بازدید استعدادهای برتر از مراکز علمی، صنعتی و فرهنگی کشور، برگزاری سخنرانی‎های کلیدی و نشست‎های تخصصی موازی به منظور آشنایی و تعامل برگزیدگان علمی، پژوهشی و آموزشی تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان با نیازها و مسائل و مشکلات صنعت و سایر بخش‎ها از دیگر برنامه‌های دهمین همایش ملی نخبگان فردا است.

لازم به ذکر است، شرکت‌کنندگان در روز دوم این همایش به دیدار رهبر معظم‌انقلاب خواهند رفت و از بیانات معظم له بهره‌مند خواهند شد.