پارک فناوری پردیس معاونت علمی تسهیلات ویژه‌ای را برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور در مجتمع نوآوران این پارک ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، با توجه به تقاضای متعدد شرکت‌های فناور و ضرورت فراهم‌ کردن دفاتر آماده برای استقرار سریع شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک فناوری پردیس وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با همکاری صندوق‌های سرمایه‌گذار، تعداد محدودی واحدهای اداری آماده واگذاری را در مجتمع نوآوران پارک تسهیلات ویژه‌ای را برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور در مجتمع نوآوران این پارک در نظر گرفته است.

مجتمع فناوران یکی از مجتمع‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی است که به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. کل مساحت اعیان این ساختمان 5000 مترمربع است و برای هر یک از واحدها از 65 تا 130 متر مربع در نظر گرفته شده است. این مجتمع  شامل پارکینگ و انباری مستقل برای هر واحد است و  زمان تقریبی تکمیل و بهره‌برداری از آن اردیبهشت‌ماه 1396 در  پردیس نوآوری (فاز یک)؛ خیابان نوآوری 4 خواهد بود.

حق تقدم واگذاری واحدها با شرکت‌های دانش‌بنیان تأیید صلاحیت شده از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های عضو کنونی پارک پردیس معاونت علمی به منظور تغییر یا توسعه فضای استقرار خواهد بود. همچنین انتخاب واحد موردنظر با متقاضیانی است که زودتر نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند تا 15 آبان ماه سال جاری درخواست کتبی خود را به اداره کل امور شرکت‌های دانش‌بنیان پارک از طریق Info@techpark.ir ارسال کرده و با شماره تماس 76250250 داخلی4316 و 4318 تأییدیه وصول را دریافت کنند. بدیهی است عضویت شرکت‌های متقاضی، پس از طی فرآیند پذیرش توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی انجام خواهد شد.

پایان پیام/