جانی دپ قراراست در فیلم «هیولاهای خیالی» بر مبنای جهان داستانی جی.کی.رولینگ نقش‌آفرینی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از ورایتی، «هیولاهای خیالی و زیستگاه‌های آنها» که به قلم جی.کی.رولینگ و در همان فضایی جادویی «هری پاتر» ساخته می‌شود، در قسمت بعدی خود جانی دپ را نیز در کنار دیگر بازیگران این فیلم همراه خواهد داشت.

در ادامه فیلم «هیولاهای خیالی و زیستگاه‌های آنها» از کمپانی برادران وارنر قرار است جانی دپ نیز جلوی دوربین برود.

این کمپانی با اعلام این خبر برای اولین بار فاش کرد جانی دپ در قسمت نخست این فیلم که به زودی راهی سینماها می‌شود نیز نقش کوچکی داشته است.

در این فیلم که ۱۸ نوامبر اکران می‌شود، ادی ردمین در نقش نیوت اسکاماندر بازی کرده و دیوید ییتس که کارگردان چهار فیلم آخر «هری پاتر» بود، کارگردانی آن را انجام داده است.

جی کی رولینگ خالق «هری پاتر» نویسنده فیلمنامه این مجموعه جدید است و چندی پیش اعلام کرد در حال نوشتن ۴ فیلمنامه برای ۴ قسمت بعدی «هیولاهای خیالی و زیستگاه‌های آنها» است و این مجموعه در قالب ۵ فیلم به تدریج اکران خواهد شد.

رولینگ چندی پیش گفته بود «هیولاهای خیالی» نه ادامه و نه مقدمه‌ای بر کتاب هری پاتر نیست بلکه گسترش جهان جادویی هری است و به قوانین و آداب پنهان در جامعه خیالی که دیگر برای همه خوانندگان هری پاتر آشنا است، می‌پردازد.

قسمت دوم این فیلم ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ اکران می‌شود و کار فیلمبرداری آن قرار است سال آینده کلید بخورد.

وقایع فیلم اول در همان دنیای جادوگری «هری پاتر» اتفاق می‌افتد و داستان فیلم در شهر نیویورک و سال ۱۹۲۰ رخ می دهد. گفته شده چند شخصیت مهم از فیلم های «هری پاتر» از جمله آلبوس دامبلدور و گرندل در «هیولاهای خیالی» حضور خواهند داشت.