بنیامین بهادری در تدارک برگزاری کنسرت در تهران و تعدادی از شهرستان‌ها در پاییز و زمستان سال جاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سلیم احمدی مدیر برنامه های بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ کشورمان با اشاره به برنامه های پیش روی این خواننده بعد از اتمام ماه صفر توضیح داد: قرار بر این است بعد از ماه صفر کنسرت هایی در شهرهای رشت، تبریز، ایلام، بندرعباس و کرمانشاه داشته باشیم که فعلا برنامه رشت و تبریز قطعی شده و فکر می کنم آذر ماه امسال کنسرت هایضشی را در این دو شهر برپا کنیم.

وی درباره برنامه های این خواننده در تهران بیان کرد: به طور حتم برای مخاطبان تهرانی نیز برنامه هایی داریم ولی هنوز درباره زمان برگزاری به قطعیت نرسیده‌ایم.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا  بنیامین بهادری در جشنواره موسیقی فجر امسال حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت: هنوز مذاکرات برای شرکت در جشنواره موسیقی فجر آغاز نشده اما این احتمال وجود دارد که ما در جشنواره موسیقی فجر امسال حضوری داشته باشیم که قطعی شدن آن منوط به توافق نهایی با دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر است.

مدیر برنامه‌های بنیامین بهادری در پایان به ماجرای حضور این خواننده و همسرش در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به محتوای فیلم و حضور بنیامین در کنار سایر بازیگران قرار بر این است که یک ملودی برای کلیپ فیلم و یک ملودی هم برای تیتراژ ساخته شود که هر دوی این موارد همزمان با اکران در آنونس‌ها و تیزرهای تبلیغاتی ارائه می شود.