رابرت دنیرو و آرنولد شوراتزنگر که برای کمک به جمع‌آوری پول برای یک خیریه شرکت کرده بودند، سر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با هم دعوا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از آسوشیتدپرس، در خیریه‌ای که به تازگی و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد، رابرت دنیرو و آرنولد شوراتزنگر با هم بگو مگو کردند.

موضوع از آنجا شروع شد که در انتهای این مراسم وقتی شرکت کنندگان قصد داشتند در کنار هم عکس بگیرند، اختلاف نظر این دو سرانجام کار را به آنجا رساند که این دو در کنار هم در عکس حاضر نشدند.

وقتی این دو برای گرفتن عکس آماده می‌شدند، دنیرو از آرنولد درباره نظرش درباره دو کاندیدای ریاست جمهوری سوال کرد. رابرت دنیرو که به طور مشخص از حامیان هیلاری کلینتون است، سعی کرد تا از فرماندار کل پیشین کالیفرنیا درباره این که حامی دونالد ترامپ خواهد بود یا خیر سوال کند.

او بعد سوالش را ادامه دارد و پرسید: آیا به ترامپ رای می‌دهی؟ و بعد به وی گفت: اگر بخشی از راه حل نباشی، بخشی از مشکل خواهی بود و اگر قرار باشد حامی ترامپ باشی من هیچ حرفی با تو ندارم.

گفته شده شوارتزنگر پاسخی به دنیرو نداده است و به همین دلیل این بحث با وجود تلاش عکاس برای گرفتن عکس مشترک ادامه پیدا کرده است.

بر مبنای این گزارش، این برنامه خیریه توسط حیم سابان یک میلیاردر یهودی که از حامیان هیلاری کلینتون است برگزار شده بود. چهره‌های دیگر هالیوودی چون جرارد باتلر، جولی بوون و لاری کینگ نیز در این مهمانی حضور داشتند.

دنیرو و شوارتزنگر در نهایت با هم دست دادند، اما عکس نگرفتند.

شوارتزنگر از جمله چهره‌های هالیوودی است که پیشتر اعلام کرده بود با وجود این که جمهوریخواه است به ترامپ رای نمی‌دهد، اما به نظر می‌رسد دنیرو خواستار اعلام حمایت وی از هیلاری بود.

رابرت دنیرو با شدیدترین جملات تا کنون به ترامپ حمله کرده و آخرین بار دو روز پیش بود که از مردم خواست نگذارد آنچه تاکنون کمدی بود به درام بدل شود.