ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی سومین فراخوان فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان دکتری تخصصی و دستیار رزیدنتی آبان ماه 95 را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد در سومین فراخوان خود، تعداد محدودی فرصت مطالعاتی شش ماهه به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی اعطاء کند.

بر این اساس این حمایت شامل دانشجویانی خواهد شد که پروپوزال آنها در حوزه‌های مرتبط با اولویت های آموزشی و پژوهشی علوم و فناوریهای شناختی باشد.

بنابراین، دانشجویان برای دریافت این فرصت پس از مطالعه آیین نامه فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان، با مراجعه به کارتابل شخصی خود در روی سایت ستاد علوم شناختی و انتخاب فرصت مطالعاتی دانشجویان، فرم طرح مقدماتی فرصت مطالعاتی را تکمیل و حداکثر تا تاریخ 15 آذر ماه 95 در روی کارتابل شخصی خود به همراه دیگر مدارک بارگذاری کنند و ثبت نام فقط از طریق کارتابل شخصی و در بازه زمانی 15 آبان تا 15 آذر ماه صورت می‌گیرد و تمدید نخواهد شد.

همچنین این فرصت مطالعاتی، هزینه‌های سفر و اقامت دانشجویان را مطابق با آیین نامه وزارتخانه های مذکور برای اعطای بورسیه تحصیلی کوتاه مدت و بلند مدت، به منظور تکمیل طرح تحقیقاتی خود در یکی از مراکز تحقیقاتی برتر جهان تأمین خواهد کرد. در صورت تایید طرح مقدماتی ارائه شده درکمیته مشترک، ستاد فرصتی چند ماهه در اختیار دانشجویان جهت ارائه مدارک تکمیلی مرحله دوم بر طبق آیین نامه قرار خواهد داد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت ستاد و مطالعه آیین نامه اعطای فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری تخصصی و رزیدنتی اطلاعات لازم را کسب کنند.