یک شرکت فعال در حوزه خدمات انرژی توانسته است خدمات ممیزی و بهینه سازی مصرف انرژی در بخش های مختلف صنعت و ساختمان را با کیفیت مطلوب به ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دارا فتوحی مدیرعامل شرکت سامان انرژی اصفهان به فعالیت گسترده این شرکت در حوزه انرژی گفت: فعالانی که این شرکت را به ثبت رساندند متخصصانی بودند که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گرد هم آمده بودند تا فعالیت فناورانه در زمینه انرژی را آغاز کنند.

وی با اشاره به تحقق پروژه‌های گوناگون فناورانه توسط این شرکت گفت: مطالعات کلان در حوزه انرژی تا ممیزی و بهینه‌سازی مصرف در حوزه فعالیت این شرکت قرار دارد و توانسته است پروژه‌های زیادی را حول محور طراحی و مشاوره مهندسی، خدمات، محیط زیست و آموزش در عرصه ملی و بین‌المللی گسترش دهد.

این فعال فناور، به ارائه خدمات ممیزی و بهینه سازی مصرف انرژی در بخش های مختلف صنعت و ساختمان اشاره کرد و گفت: این شرکت به ارائه خدمات مشاوره درخصوص استقرار ISO 50001 ، آموزشی در زمینه بهینه سازی مصرف در بخش صنعت و ساختمان و نیز طراحی و کاربرد انرژی های نو و تجدیدپذیر و سازگار با محیط زیست می‌پردازد.

فتوحی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های این شرکت در حوزه انرژی می‌توان به مطالعات کلان انرژی، برنامه ریزی و مدیریت اقتصاد انرژی، تهیه و تدوین استانداردهای انرژی، تولید و کاربرد نرم افزارهای مدیریت انرژی در ساختمان و صنعت، مطالعات فنی و اقتصادی نیروگاه‌های پراکنده و انرژی های تجدید پذیر و نیز مشاوره و تامین نیروگاه‌های با استفاده از سوخت‌های فسیلی اشاره کرد.

این فعال فناور با اشاره به ارائه خدمات اندازه‌گیری در آزمایشگاه انرژی این شرکت افزود: این شرکت  یکی از کامل ترین و به روز ترین مجموعه های اندازه گیری قابل حمل در خصوص حامل‌های انرژی و محاسبات برای مطالعات و محاسبات مربوط به انرژی را در اختیار دارد، که علاوه بر استفاده در پروژه های داخلی به دیگر بخش‌ها قابل ارائه است.