«دومین نشست هم‎اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان و نوآوری» با حضور رئیس جمهور، مدیران و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان ، اواسط دی ماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دومین نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصاد دانش‌بنیان در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج موضوع اقتصاد دانش بنیان و معرفی کسب و کارهای نوین و شرکت‌های نوآور به همت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری ، اواسط دی ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران  و جمعی از مسئولان برگزار خواهد شد.

این نشست در دو بخش نمایشگاه و نشست جمعی از مدیران و روسای شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوآور برگزار می شود و در بخش نخست بازدید رئیس جمهوری از نمایشگاه دستاوردهای این شرکت ها و سخنرانی ایشان خواهد بود ؛ ضمنا در این بخش فعالان دانش بنیان دیدگاه‌ها و نقطه نظراتشان را در خصوص شرکت‌های دانش بنیان مطرح می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در بخش دوم این هم اندیشی، نشست پرسش و پاسخ در خصوص چالش‌ها و مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور بهزاد سلطانی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی،  سید محمد  صاحبکار خراسانی رئیس امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت کارت ورود به جلسه به آدرس سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (www.isti.ir)، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان (www.farhang.isti.ir) یا سایت امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان (www.daneshbonyan.ir)  مراجعه یا از طریق لینک (این‌جا) ثبت نام کنند.