در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران ساخت، کارگاه‌های عملی پوستر و تصویرسازی با هدف تولید آثار با محتوای دانش‌بینان برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، کارگاه های عملی رشته پوستر و تصویرسازی به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان این رشته برای تولید آثاری با موضوع دانش بنیان توسط اساتید برجسته در جشنواره «ایران ساخت» برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این کارگاه‌ها این است که دانشجویان این رشته به صورت عملی با مفهوم دانش بنیان در آثار هنری آشنا شوند و پس از برگزاری این کارگاه ها آثاری در این زمینه تولید شود.

بنابراین در رشته تصویرسازی 16 دی ماه سال جاری از ساعت 13 تا 17 توسط اکبر نیکان پور کارگاه تصویرسازی با حضور 30 دانشجوی این رشته در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می شود همچنین کارگاه عملی رشته پوستر توسط بهنام زنگی با حضور 30 دانشجوی این رشته 16 دی ماه ساعت 17 تا 20:30 برگزار می‌شود.

جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتال و ایده بازار به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» از 15 تا 18 دی‌ماه سال جاری شاهد نمایش آثار برگزیده در خانه هنرمندان ایران خواهد بود . 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» به وب‌سایت www.iransaakht.irمراجعه کنند.