جشنواره ملی فرهنگری و هنری «ایران ساخت» امروز 15 دی ماه با برنامه شب شعر «دگرخند» و حضور شعرای منتخب و طنزپردازان در تالار امیرخانی خانه هنرمندان کار خود را آغاز می کند.

گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، همزمان با آیین گشایش جشنواره «ایران ساخت» برنامه شب شعر با حضور شعرای منتخب و طنزپردازان برگزار می شود. در این برنامه شعر خوانی با عنوان «ایران ساخت» شاعران آثار مرتبط با این حوزه را می‌خوانند. البته برگزیدگان بخش ادبیات جشنواره در این برنامه حضور داشته و آثار خود را می‌خوانند همچنین اعضای هیات داوران این بخش متشکل از امید مهدی نژاد، اسماعیل امینی، عباس احمدی و دبیر بخش تخصصی ادبیات ناصر فیض در این برنامه حضور دارند.

بر اساس این گزارش از شاعران کشور همچون علی سلیمانی، محمدجواد شاهمرادی، محمدحسین مهدویان برای حضور در برنامه دعوت شده است. علاوه بر این برای پربارتر شدن هر چه بیشتر این نشست، برنامه تخصصی حوزه ادبیات و شعر حوزه هنری با عنوان «دگر خند» این دوره خود را در دل شب شعر ایران ساخت برگزار کند. همچنین پخش موسیقی زنده از دیگر بخش های جذاب این برنامه است.

این شب شعر «ایران ساخت» با حضور و شعرخوانی شعرای منتخب این رویداد در تالار امیرخانی خانه هنرمندان برگزار می شود و ورود عموم در این برنامه آزاد است.

جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتال و ایده بازار به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری، دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» از 15 تا 18 دی‌ماه سال جاری شاهد نمایش آثار برگزیده در خانه هنرمندان ایران خواهد بود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» به وب‌سایت www.iransaakht.ir  مراجعه کنند.