مدرس کارگاه موشن گرافی جشنواره ایران ساخت گفت: ترویج و فرهنگ‌سازی کالای دانش‌بنیان ایرانی نیارمند بهره‌گیری از ابزارهای توانمند و مدرن تبلیغاتی است و کارگاه موشن گرافی به عنوان یکی از ابزارهای تبلغاتی شناخته شده و اثرگذار، به منظور حرکت فعالان در این مسیر و کمک به شناخت بهتر کالای ایرانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دومین روز جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران‌ساخت با برگزاری کرگاه موشن گرافی برگزار شد.

مسلم وثوقی‌کیا مدرس این کارگاه، با اشاره به این‌که کارگاه موشن گرافی در جشنواره یران‌ساخت با هدف کمک به تبلیغ مؤثر کالای ایرانی صورت گرفت، اظهار کرد: این کارگاه با حضور جمعی از علاقه‌مندان این حوزه که عمدتا از دانشجویان رشته‌های گرافیک و طراحی برگزار شد و با نگاهی به حوزه موشن گرافیک، ویژگی‌های این حوزه در ترویج کالای ایرانی بررسی شد.

وی با اشاره به نقش ابزار موشن‌گرافی در تبلیغ اثرگذار و ماندگار، نقش این ابزار در تبلیغ مؤثر کالای ایرانی را یادآور شد و گفت: ترویج و فرهنگ‌سازی کالای دانش‌بنیان ایرانی نیارمند بهره‌گیری از ابزارهای توانمند و مدرن تبلیغاتی است و برگزارکنندگان جشنواره ایران‌ساخت با شناخت صحیح از توانمندی ابزار موشن گرافی در تبلیغ، این کارگاه را به منظور جهت دهی حرکت فعالان در این مسیر و کمک به شناخت بهتر کالای ایرانی برگزار کردند.

بهره‌گیری از تمامی ابزارهای مؤثر برای تبلیغ کالا

این فعال حوزه موشن گرافی، با بیان این‌که جشنواره ایران ساخت به دنبال بهره‌گیری از تمامی ابزارهای هنری به منظور فرهنگسازی کالای دانش‌بنیان ایران است، اظهار کرد: جشنواره ایران ساخت تلاش می‌کند تا با افزایش کیفیت و غنای تولیدات هنری و جهت دهی آن‌ها در مسیر حمایت از تولیدات دانش‌بینان ایرانی برندسازی و رشد تولیدکنندگان داخلی را محقق کند.