مجید مسچی؛ مدیر عامل موسسه سینما شهر از روند بازسازی سینما بهمن تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، امروز شنبه 18 دی‌ماه مهندس مسچی با حضور در سینما بهمن تهران از روند بازسازی و ساخت و ساز در سالن شماره یک این سینما مطلع شد.

سینما بهمن متعلق به حوزه هنری است و بازسازی سالن یک آن با مشارکت موسسه سینما شهر انجام می‌شود. این سالن دهه فجر آغاز به کار کرده و میزبان مخاطبان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی و حسن رنجبر مدیر پشتیبانی و توسعه این موسسه در این بازدید حضور داشتند. کاظمی درباره وضعیت بازسازی سینماهای حوزه هنری گفت: روندی که یکی دو سال اخیر شروع شده با قدرت و برنامه ریزی در حال پیگیری است. با وجود مشکلات مالی، حوزه هنری در این دو سال روند بازسازی، تجهیز و ساخت سالن‌هایش را کند نکرده است.

وی ادامه داد: خوشحالیم که دهه فجر امسال علاوه بر بهره برداری از سالن یک سینما بهمن تهران، نخستین پردیس شهر اصفهان، پردیس چهار باغ هم افتتاح خواهد شد و در این سینمای چهار سالنی و مدرن که معماری ایرانی دارد، میزبان شهروندان خوب اصفهانی خواهیم بود. همچنین سینما جوان بیجار پس از تجهیز در دهه فجر راه اندازی می‌شود.

کاظمی افزود: سال 96 یکی از مهمترین برنامه های موسسه بهمن سبز، ساخت نخستین پردیس سینمایی در شهر شیراز است. شیراز یکی از گلوگاه‌های اکران و یکی از اولویت‌های ماست، به تازگی یک سینما در این شهر به حوزه هنری تحویل داده شده و با برنامه ریزی هایی که از قبل داشتیم پروسه ساخت پردیس سینمایی «چهار راه زند» سال آینده در این شهر فرهنگی و تاریخی کلید خواهد خورد.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز گفت: امسال برنامه‌ریزی‌های مفصلی برای ساخت یک پردیس در شهر مراغه انجام شد و سال آینده وارد فاز اجرایی این پروژه می‌شویم.