رضا صادقی شب گذشته در کنسرت خود درخواست کرد که یک بار دیگر برای نوزادی که مادرش وی را به خاطر فقر در خیابان رها کرده بود، اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، اجرای رضا صادقی در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر شب گذشته جمعه ۲۴ دی بدون تاخیر آغاز شد و اعضای گروه راس ساعت هفت در جایگاه های خود مستقر شده و چراغ ها خاموش شدند.

اجرای این گروه با اولین قطعه رضا صادقی با نام «کلافه» شروع شد که مطلع آن این چنین بود: «گاهی حقیقت خیلی ترسناکه کلافم مثل شیری که...»

صندلی های سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در این اجرا تقریبا پر بود و مخاطبان از همان ابتدا قطعات را همراهی می کردند.

رضا صادقی همان ابتدا بعد از خواندن قطعه اول بیان کرد که با انرژی و هیجان آمده است و گفت: خوشحالم که دوباره در این صحنه در کنار هم هستیم و امیدوارم جشنواره موسیقی فجر آنقدر خوب باشد که از همه اجراها لذت ببرید.

صادقی در ادامه از شهدا یاد کرد که زندگی امروز مردم به خاطر آنهاست و همچنین از هنرمندانی چون ناصر عبداللهی، مرتصی پاشایی، بابک بیات و حبیب محبیان نام برد.

قطعه بعدی این اجرا «داشتم فراموشت می کردم» نام داشت که با تک نوازی های ساکسیفون و با این مصرع آغاز شد «داشتم فراموشت می کردم اما باز دوباره دیدمت/ تو غم ها غوطه ور شدم چرا؟»

وی در ادامه از مخاطبان خواست به افتخار سید بهنام ابطحی رهبر ارکستر مشکی پوشان دست بزنند و درباره آهنگ بعدی عنوان کرد: نمی دانم چرا بعضی کلمات همیشه حالت را خوب می کنند. امیدوارم از این لحظات همیشه تو زندگی شما باشد.

این خواننده موسیقی پاپ درباره آهنگ بعدی از حضار داخل سالن پرسید که با آهنگ شاد موافق هستند یا خیر و بعد از آنها خواست با دست زدن او را همراهی کنند. قطعه شاد وی که با شور و هیجان های مردم آمیخته شده بود «می خوامت» نام داشت و اینگونه شروع می شد: «دست خودم نیست این حسی که دارم لحظه به لحظه عشقت شده کارم»

صادقی در ادامه این اجرا درباره نوزادی که چندی پیش ویدیویی از وی منتشر کرده بود سخن گفت و از خبرنگاران درخواست کرد که همچنان درباره این نوزاد اطلاع رسانی کنند تا مادر این نوزاد که به دلیل فقر او را گوشه خیابان گذاشته است، بازگردد. این خواننده همچنین بیان کرد که اگر مادر این نوزاد بازگردد حاضر است تمام مخارج زندگی و تحصیل وی را تامین کند. 

صادقی اثر بعدی اش را به همه زنان و دختران ایران تقدیم کرد که در بخشی از آن آمده بود: «بده دستاتو به من بانوی من...» این خواننده پاپ این قطعه را نشسته خواند و پایان آن از مخاطبان خواست به افتخار مادران دست بزنند.

این خواننده مشکی پوش در کنسرت خود به رسم همیشه اعلام کرد که اهل بندرعباس و جنوب است و بعد مشکی پوشان گروهش یک قطعه جنوبی را با هماهنگی همه سازهای ضربی آغاز کردند و مردم با ریتمی شاد و ریتمیک خواننده را همراهی کردند؛ قطعه ای که صادقی در بخشی از آن می خواند که

«موا بگم بندر ما یه تکه از بهشته
ای گپ مناگم به خدا رو خاکمون نوشته»

این خواننده موسیقی یکی دیگر از قطعاتش را به کسانی تقدیم کرد که کم لبخند می زنند و از این افراد خواست بیشتر بخندند.

وی همچنین در قسمت های مختلف این کنسرت از عوامل جشنواره موسیقی فجر تشکر کرد و از آلبوم جدیدش با نام «یعنی درد» که اسفندماه منتشر می شود، سخن گفت.