معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای حضور در کنگره بزرگداشت شهدای دانشجو استان اصفهان به این استان وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری دوشنبه 25 بهمن ماه سال جاری برای شرکت در کنگره بزرگداشت شهدای دانشجو که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود  به این استان سفر می کند.

در ادامه این سفر یک روزه ستاری از پارک علم و فناوری این استان که گام های موثری در توسعه تولید و صادرات محصولات دانش بنیان و اشتغال پایدار دانش آموختگان دانشگاهی برداشته است بازدید می کند و با  دستاوردهای این مجموعه علمی در حوزه توسعه علم و فناوری از نزدیک آشنا می شود . 

همچنین  در این سفر، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان که یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه طراحی و ساخت انواع تخت های بیمارستانی و چراغ های جراحی LED اتاق عمل و هتلینگ بیمارستان است نیز بازدید می کند .

محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری و پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و منوچهر منطقی دبیرستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی، در این سفر، ستاری را همراهی می کنند.