علاقمندان برای ثبت نام نهایی بخش نمایشگاه و مسابقه جشنواره صنعت چاپ سه بعدی تا 2 اردیبهشت ماه مهلت دارند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ثبت نام نهایی بخش نمایشگاه و مسابقه جشنواره صنعت چاپ سه بعدی آغاز شد علاقه مندان تا 2 اردیبهشت ماه برای ثبت نام در این دو بخش مهلت دارند. تا کنون بیش از 30 متخصص برای حضور در مسابقه و بیش از 30 شرکت دانش بنیان برای دریافت غرفه نمایشگاه در مرحله پیش ثبت نام متقاضی شدند.

مسابقه  بهترین چاپگرهای سه بعدی ایران به عنوان یکی از بخش های 3DShow در راستای نشان دادن پیشرفت ها و دست آوردهای فعالان این صنعت به جامعه و تشویق فعالان این رشته برگزار می شود همچنین این نمایشگاه  به دنبال همگانی کردن استفاده از فناوری ساخت افزودنی و وارد کردن این فناوری به زندگی روزمره مردم ایران است بنابراین در این جشنواره  در قالب بخش های سخنرانی، مسابقه و غرفه های نمایشگاهی سعی در معرفی بهتر دانش ساخت افزودنی و فرصت های آن به جامعه ایران داشته تا با نشان دادن دست آوردهای فعالان این حوزه در سطح کشور زمینه هم افزایی و همفکری در این رشته فراهم شود.

نخستین نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی و مسابقه انتخاب بهترین چاپگرهای سه بعدی ایرانی توسط ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و با همکاری ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان از 11 تا 13 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.3dshow.ir مراجعه کنند.