10شرکت دانش‌بنیان ایرانی در قالب پاویون ایران به معرفی محصولات خود در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی در نمایشگاه "عرب‌لب" پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، "عرب لب" یکی از شناخته شده‌ترین نمایشگاه های منطقه و جهان در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی است که هر سال میزبان تعداد زیادی بازدیدکننده از سرتاسر جهان است امسال نیز این نمایشگاه به رسم سال‌های گذشته برگزار شد و شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز با حمایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی در آن حضور یافته و به معرفی دستاوردهای خود پرداختند. این سومین پاویون محصولات دانش بنیان ایرانی در این نمایشگاه بود تا از این طریق هم شرکت¬های دانش‌بنیان فعال در حوزه تولید تجهیزات آزمایشگاهی مورد حمایت قرار گیرند همچنین در راستای تقویت برند ملی و ایجاد حس اعتماد در خریداران، نظر آنان را در مورد توانمندی شرکت‌های تولیدی ایرانی جلب شود.

البته در سال جاری پاویون ایران با برنامه ریزی دقیق کریدور صادرات، برگزار شد و در این دوره تعداد 10شرکت در حوزه های مختلف نظیر تست مواد، نفت، زیست فناوری، تجهیزات لایه نشانی، تجهیزات سنتز و آنالیز نانوساختارها، طیف سنجی در فضایی به اندازه 144 متر مربع در نمایشگاه عرب لب 2017 به نمایش و معرفی محصولات خود پرداختند.

همچنین با توجه اینکه نمایشگاه عرب لب یک نمایشگاه B2B بوده و عمده بازدیدکنندگان این نمایشگاه، شرکت‌های بازرگانی و توزیع کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی در منطقه و آسیای میانه هستند، بنابراین فرصت خوبی برای شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه فراهم شد تا با اعطای نمایندگی فروش نسبت به توسعه صادرات خود اقدام کنند.

نمایشگاه عرب لب 2017 از 30 اسفند 95 تا 3 فروردین ماه 96در شهر دبی برگزار شد.