دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی معاونت علمی گفت: محتوای آموزشی هوافضا در کشور به کمک سایت باشگاه هوافضای جوان منسجم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص نحوه تشرویج فناوری و صنعت هوایی در میان اقشار مختلف جامعه، گفت: یکی از اولویت های ستاد هوایی ترویج فناوری و صنعت در میان اقشار مختلف جامعه است که این کار را با تشکیل سایت باشگاه هوافضای جوان توسعه دادیم.


وی افزود: در واقع فعالیت‌های ستاد در این باشگاه و در راستای اثربخشی هر چه بیشتر با تمرکز بر ایجاد شبکه فعالین ترویجی و تدوین ساختار همکاری بین آنها و بررسی شرایط هم افزایی فعالیت‌های ترویجی و ایجاد کارگروه سیاستگذاری با حضور فعالین و ذی‌نفعان برنامه‌ریزی می‌‌شود.

به گفته منطقی، طبق ارزیابی‌های انجام شده از فعالیت‌های ترویجی صورت‌گرفته در این حوزه، با توجه به فعالیت‌های قابل توجه دانشگاه امام حسین در این زمینه، این ستاد با همکاری این دانشگاه نسبت به ایجاد سایت باشگاه هوافضای جوان اقدام کرد که این سایت در سال 94 شروع به فعالیت کرد.

وی تصریح کرد: ستاد هوایی و هوانوردی معاونت علمی در قالب این سایت ضمن تلاش در جهت انسجام‌بخشی به محتواهای آموزشی، به عنوان ابزار اصلی جهت اعلام برنامه‌های مختلف ترویجی در سطح دانش‌آموزی و دانشجویی استفاده کرده است.