محصولات فناوری نانو شرکت های تحت حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی در حوزه صنعت سلامت و تجهیزات پزشکی در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، با توجه به لزوم توسعه بازار محصولات فناوری نانو و رسوخ بیشتر این فناوری در صنعت کشور و نیز لزوم افزایش بهره‌وری و رقابت‌پذیری محصولات حوزه سلامت و بهداشت در بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از فناوری نانو، محصولات فناوری نانو در این حوزه در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی، معرفی و در معرض دید علاقمندان این حوزه قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد، از محصولات فناوری نانو در حوزه سلامت و بهداشت، هشت شرکت تحت حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، آخرین محصولات خود را در این نمایشگاه معرفی خواهند کرد.

همچنین در کنار معرفی محصولات فناوری نانو، روندهای حمایتی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی از صنایع جهت به کارگیری این فناوری نیز به اطلاع فعالان و صنعتگران این حوزه خواهد رسید که اهم آن شامل حمایت از تولید محصولات مبتنی بر فناوری نانو، تامین تسهیلات برای ایجاد/توسعه خط تولید، تامین مواد اولیه و خرید تجهیزات نانو (لیزینگ وغیره)، حمایت از تولید مواد اولیه نانویی و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع در کشور است.

از جمله دیگر حمایت های این ستاد شامل حمایت از برنامه‌های صنعت در حوزه تحقیق و توسعه، حمایت از بازاریابی و بازارسازی، حمایت از اخذ استانداردهای لازم، کمک به تهیه طرح‌های تجاری برای سرمایه‌گذاری‌های جدید که در بیستمین دوره نمایشگاه ایران هلث توسط ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی به آن پرداخته می‌شود.

لازم بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه فناوری نانو در این نمایشگاه در سالن ۱-۴۴، میزبان علاقمندان، فعالان و صنعتگران این حوزه خواهد بود.