در سومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری «نشان روابط عمومی» گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، در سومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که امروز چهارشنبه همزمان با 27 اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت - تهران برگزار شد، «نشان روابط عمومی» به برگزیدگان اعطاء شد که روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز یکی از این برگزیدگان بود.

این مراسم که با حضور زهرا سعیدی رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، علی اکبر جلالی استاد دانشگاه و پدر علم اطلاعات ایران، پرویز کرمی رئیس هیئت مدیره انجمن فعالان روابط عمومی(افرا)، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی و جمعی از اساتید و صاحب نظران حرفه روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار شد از پنج فعال و برگزیده روابط عمومی تجلیل به عمل آمد.

از جمله این پنج برگزیده پرویز کرمی، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری است.

وی همزمان مسئولیت مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی را نیز بر عهده دارد.

دیگر برگزیدگان «نشان روابط عمومی» هوشمند سفیدی رییس موسسه آرمان روابط عمومی، ابوالقاسم حکیمیان عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت و نیز صادق سکری مدیر روابط عمومی راه آهن هستند.

سومین همایش و جشن روز ملی روابط عمومی، 27 اردیبهشت ماه با شعار «پیش به‌سوی» به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، بنیاد رودکی و موسسه کارگزار روابط عمومی در تالار وحدت برگزار شد.