پرویز کرمی گفت: اپلیکیشن‌ ماهنامه‌های سرآمد و دانش‌بنیان ضمن برخوردار بودن از محیط کاربری آسان و سازگاری با تمامی گوشی ها و دستگاه‌های هوشمند با بهره‌مندی از فناوری واقعیت افزوده مطالب این دو ماهنامه را در اختیار مخاطبانشان قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، به طراحی و ارائه اپلیکیشن ماهنامه‌های سرآمد و دانش‌بنیان افزود: اپلیکیشن‌ ماهنامه‌های سرآمد و دانش‌بنیان ضمن برخوردار بودن از محیط کاربری آسان و سازگاری با تمامی دستگاه‌های هوشمند با بهره‌مندی از فناوری واقعیت افزوده مطالب این دو ماهنامه را به شیوه‌ای نو در اختیار مخاطبانشان قرار می‌دهند.

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری، به برقرار بودن امکان پاسخگویی و تعامل میان تولید کنندگان و مخاطبان در این اپلیکیشن اشاره کرد و افزود: اپلیکیشن های دانش‌بنیان و سرآمد رسانه‌های خبری آنلاین هستند که تمامی اخبار و اطلاعاتی که در این حوزه و در مجلات به صورت کاغذی و چاپی وجود دارد در قالب یک نرم افزار موبایل هم قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: در نسخه موبایلی آن قابلیت هایی مانند امتیاز دهی به مطالب، گذاشتن نظرات و پیشنهادات و پرسش‌ها، امکان به اشتراک‌گذاری در شبکه های اجتماعی و بسیاری از امکانات دیگر فراهم شده است که باعث ایجاد یک بستر تعاملی با کاربران آنها می شود.

کرمی، همراهی و دسترسی سریع به مطالب مجلات به صورت «همیشه و همه‌جا» را وجه تمایز اصلی نسخه نرم افزاری این دو ماهنامه دانست و گفت: کاربر به راحتی می‌توانند با دانلود این اپلیکیشن می‌تواند در یک فضای کاربری مناسب به راحتی به تمامی مطالب دسترسی داشته باشد.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان این ‌که نخبگان و سرآمدان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان و دانشجویان و عموم افراد جامعه مخاطبان اپلیکیشن به‌شمار می‌روند، افزود: این اپلیکیشن‌ها به‌راحتی با مراجعه به بازارهای بین‌المللی اپ‌استور و گوگل‌پلی و کافه بازار در دسترس و قابل استفاده هستند.

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان افزود: برای دربرگیرندگی استفاده‌کنندگان دستگاه‌های هوشمند همراه، این اپلیکیشن‌ها برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی و پیاده سازی شده است و مخاطبان می‌توانند متناسب با دستگاه خود از نسخه سازگار استفاده کنند.
سردبیر ماهنامه های سرآمد و دانش بنیان، استفاده آسان و کاربردی را ویژگی این این اپلیکیشن‌ عنوان کرد و گفت: علاوه بر استفاده بسیار آسان و کاربردی، این اپلیکیشن در حالت آفلاین نیز قابل استفاده است.


http://edu94.bmn.ir/Saramad.zip


http://isti.ir/uploads/daneshbonian.apk