ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی با هدف اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها،دوره‌های مربیگری ساخت و پرواز هواپیمای مدل را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دوره‌های مربیگری ساخت و پرواز هواپیمای مدل در راستای تفاهم نامه ایجاد و تجهیز شبکه پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی بین ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان  هوایی و هوانوردی، وزارت آموزش و پرورش، صندوق کارآفرینی امید نهاد ریاست جمهوری و شرکت دانش بنیان خلاقیت برتر با هدف اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها  برگزار می شود.

این دوره های مربیگری در راستای تسهیل دسترسی دانش آموزان کل کشور به آموزش یکپارچه مرتبط با علم هوافضا در سال اقتصاد مقاومتی و تولید واشتغال و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از شرکت های دانش بنیان، شرکت دانش بنیان خلاقیت برتر، برگزار می شود.

کارگزار باشگاه هوافضای جوان ستاد، بر اساس اهداف ذکر شده اقدام به برگزاری دوره های مربیگری ساخت و پرواز هواپیمای مدل جهت استخدام مربی در پژوهش سراهای دانش آموزی سراسر کشور کرده است که  فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسر کشور می توانند در سامانه www.khalaghiyat-bartat.ir  ثبت نام و یا با شماره دبیرخانه 55432238 -88467264 تماس بگیرند.