هنگ کنگ سیستم جدید IPO برای حمایت از استارت‎آپ‌ها راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، هنگ کنگ در تلاش است تا فعالیت خود را در زمینه فین تک افزایش دهد و به شرکت های تکنولوژی محور برای عرضه اولیه عمومی کمک نماید. پارک علم و فناوری هنگ کنگ به همراه بورس هنگ کنگ پلتفرم "Road to IPO" را راه اندازی نمودند.
این پلتفرم در راستای هدایت شرکت های فناوری به سمت IPO ایجاد شده است. پارک علم و فناوری هنگ کنگ در حال حاضر دارای 630 شرکت تکنولوژی می باشد و بیش از 260 استارت آپ نیز در برنامه انکوباتور آنان قرار دارد.

دبی صنعت فین تک را با ارائه مجوزهای موقت خدمات مالی، ترغیب می‌کند

موسسه خدمات مالی دبی به شرکت های فین تک این امکان را می دهد تا برای مجوز موقت 6-12 ماهه خدمات مالی به منظور ارزیابی محصولات نوآورانه خود اقدام کنند.

مجوز ارزیابی نوآوری(ITL) به شرکت های فین تک واجد شرایط، اجازه خواهد داد تا نوآوری های خود را بدون توجه به الزامات قانونی  که سایر شرکت ها رعایت می کنند، در مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC) توسعه و آزمایش نمایند.
 
 به نظر می رسد مرکز مالی بین المللی دبی که مکان بسیاری از شرکت های خدمات مالی بزرگ بوده و بیش از 110 هکتار وسعت دارد، بتواند محیطی مناسب برای استارت آپ های فین تک برای آزمایش ایده های آنان باشد.

فرصت های چشمگیر برای استارت آپ های فین تک در سنگاپور


حمایت شدید دولت سنگاپور از شرکت های فین تک و چشم انداز آنان برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین قطب های فین تک دنیا، این کشور را به مکانی جذاب برای استارت آپ های فین تک تبدیل کرده است. دولت سنگاپور و مقامات مالی این کشور (MAS) با راه اندازی سیستم بهینه مالیاتی  و تسهیل قوانین برای استارت آپ های فین تک، جذابیت منحصر به فردی را ایجاد کرده است.