در راستای تحقق شعار سال ۹۶ مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، نمایشگاه الکامپ تهران یک سالن را به موضوع اشتغال اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان مجری برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ ۲۰۱۷) از پیش ثبت نام سالن اشتغال از ۳۱ خرداد خبر داد و اعلام کرد: شرکت های علاقمند به حضور در سالن اشتغال (HR) می توانند برای پیش ثبت نام از طریق سایت نمایشگاه ایران الکامپ اقدام کنند.

فرصت حضور در سالن اشتغال برای شرکت هایی که در حوزه اشتغال (HR) فعال هستند و سرویس دهی می کنند و همچنین شرکت هایی که برای ساماندهی کارکنان خود به کارشناسان منابع انسانی یا به مشاوره شرکت های حوزه مدیریت و توسعه منابع انسانی نیازمند هستند، فراهم شده است.

علاوه بر آن شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که جویای نیروی انسانی ماهر و کارشناس هستند نیز می توانند، در سالن اشتغال نمایشگاه الکامپ شرکت کنند.

شرکت های حقوقی علاقمند به حضور در سالن اشتغال باید با مراجعه به سایت این نمایشگاه و از طریق بخش سامانه ثبت نام، گزینه ورود به صفحه ثبت نام را انتخاب کنند و با تکمیل فرم موجود نسبت به پیش ثبت نام در این سالن اقدام کنند.

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ ۳۰ تیرماه تا دوم مردادماه ۹۶ توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.