سومین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN1396 با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، انجمن نانوفناوری ایران در نظر دارد سومین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN1396 را با حمیات ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، در روزهای ۱ و ۲ شهریورماه ۱۳۹۶ در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگزار کند.

انجمن نانوفناوری ایران برگزاری سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را در دستور کار خود قرار داده است. این همایش‌ها به صورت ادواری هر دو سال یک‌بار در سال‌های زوج برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی این همایش، نانوشیمـی، نانوفیـزیک و فوتونیک، نانومواد و کامپوزیت، نانوزیست فنـاوری، نانوپزشکی ، نانومحاسـبات، نانومکانیـک و نانوالکترونیک هستند.

آخرین مهلت ارسال مقالات به سومین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو ۲۳ تیرماه ۱۳۹۶ تعیین شده است. گفتنی است مقالات ارائه شده در این کنفرانس مشمول دریافت حمایت تشویقی نوبت دوم ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی هستند.

سومین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN1396 با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در روزهای ۱ و ۲ شهریورماه ۱۳۹۶ در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگزار می‌شود.