مشاور معاون علمی و فناوری گفت: نشست‌ هم‌اندیشی و تبادل نظر مدیران مراکز رشد دانشگاهی در راستای حمایت از توسعه مراکز رشد و تحقق زیست‌بوم نوآوری یه همت معاونت نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از برگزاری نششست هم‌اندیشی مدیران مراکز نوآوری دانشگاهی خبر داد و افزود: این نشست با هدف ارائه چالش‌ها، پیشرفت‌ها، تبادل نظرات و انتقال تجربیات مدیران این مراکز به که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سال گذشته در دانشگاه‌های اصلی مراکز استان‌ها تأسیس شده است برگزار می‌شود.

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، با اشاره به رویکرد معاونت علمی وفناوری در فرهنگ‌سازی و توسعه نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه‌های کشور گفت: حمایت و توانمندسازی مراکز نوآوری دانشگاه‌های کشور با رویکرد توسعه مدل زیست‌بوم نوآوری بیش از یک سال است که به عنوان یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های معاونت نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر این مراکز به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌اند و توانسته‌اند بخشی از توانمندی نوآورانه دانشگاهیان را به شکوفایی برسانند.

بر اساس این گزارش نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر مدیران مراکز رشد دانشگاهی روز سه‌شنبه 10 مردادماه سال جاری با حضور معاون علمی و فناوری رییس ‌جمهوری، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری و جمعی از میران این مراکز برگزار می‌شود.