تالارهای وحدت و رودکی به‌عنوان دو سالن استاندارد برای اجرای موسیقی، در مردادماه میزبان هنرمندان مختلفی خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، تالار وحدت تهران ۱۲ مردادماه شاهد اجرای کنسرت مهرآور به سرپرستی بردیا صدرنوری خواهد بود. ۱۳ و ۱۴ مردادماه نیز کنسرت بختیاری «گهر» به سرپرستی کوروش اسدپور در این تالار برگزار خواهد شد.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ۱۵ مرداد خواهد نواخت، گروه موسیقی «دنگ‌شو» نیز ۲۰ مرداد در این سالن کنسرت خواهد داد.

کنسرت آرشاویر به سرپرستی حسین صفامنش ۲۲ مرداد در تالار وحدت برگزار می‌شود و در ادامه به مدت دو شب (۲۳ و ۲۴ مرداد) موسیقی - نمایش «زنمرد» با اجرای ارکستر ملی ایران در این تالار روی صحنه خواهد رفت.

تالار وحدت ۲۵ و ۲۶ مردادماه با اجرای گروه «تال» به سرپرستی فرج علیپور میزبان موسیقی لری خواهد بود. در ادامه، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ۲۷ مرداد اجرا می‌کند. رسیتال ویولن امین غفاری نیز ۲۹ مرداد برگزار خواهد شد.

گروه موسیقی «تال» یک‌بار دیگر ۳۱ مرداد در تالار وحدت موسیقی لرستان را به اجرا درمی‌آورد.

تمام اجراهای یادشده ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شوند؛ اما ارکستر سمفونیک تهران دو اجرای ژنرال در روزهای ۲۶ و ۲۷ مردادماه ساعت ۱۱ خواهد داشت.

تالار رودکی

کنسرت «آوای رود» به سرپرستی بهزاد انصاری ۱۲ و ۱۳ مردادماه در تالار رودکی هنرنمایی می‌کند و در ادامه، این سالن ۲۰ مرداد میزبان کنسرت «سایه‌سار» به سرپرستی سلیمانی خواهد بود.

سه شب متوالی یعنی ۲۱ ،۲۲ و ۲۳ مردادماه کنسرت «چند شب کمانچه» به سرپرستی پویان بیگلر در تالار رودکی برگزار خواهد شد. کنسرت گروه «مهربانی» نیز به سرپرستی سلمان سالک ۲۶ مرداد در این سالن برگزار می‌شود.

گروه «کر فیلارمونیک ایران» هم به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد کنسرتی را به یاد پروفسور محمود حسابی ۲۷ ،۲۸ و ۲۹ مردادماه در این تالار روی صحنه می‌برد.