در دنیای امروز کسب و کار، کارکنان با استعداد یکی از مهمترین وجوه تمایز سازمانهای موفق است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، یکی از مهمترین عوامل افزایش درآمد، سودآوری، نوآوری، افزایش بهره وری، افزایش کیفیت و وفاداری مشتریان، نگهداشتن افراد با استعداد در سازمان و ایجاد احساس تعلق در آنان است.

اما با استعدادها به سختی ماندگار می شوند! و مدیران نیز علی رغم اهمیت این موضوع نسبت به آن بی توجه هستند. در همه سازمانها کارکنان با استعداد فراوانی هستند که باور دارند در شغل آنها و یا مسیر شغلی آنها به شایستگیهایشان توجه نمی شود، بنابراین تصمیم می گیرند تا سازمان را ترک کنند،  برخی از آنها استعفا می کنند و به جایی می روند که پیشنهادهای بهتری برایشان دارد و فرصتهای بزرگتری در اختیارشان می گذارد. اما خطرناک تر از آن گروهی هستند که همچنان در سازمان باقی می مانند، ولی بی انگیزه، سرد، بدون تعهد و اشتیاق کاری؛ نه فقط خودشان بلکه دیگران را نیز دلسرد می کنند!

خب! پس مدیران باید چه کنند؟ خیلی ساده تر از آنچه فکرش بکنید! نگهداشتن افراد با استعداد به کیفیت توسعه شغلی، و کیفیت توسعه شغلی به کیفیت مکالمات در سازمان گره خورده است!   کیفیت مکالمات را بهبود دهید بعد از آن توسعه شغلی به خودی خود بهتر و بهتر می شود، رضایت شغلی افزایش می یابد، حفظ و نگهداری کارکنان راحت تر می شود و...

خانم ژولی جولیونی، نویسنده یکی از پرفروشترین کتابهای این حوزه، متخصص و مشاور برجسته مدیریت در امریکای شمالی، در این وبینار سخنرانی خواهد کرد و نشان خواهد داد که چگونه و به سادگی می توان این مشکل را برطرف کرد، چگونه می توان به مدیران کمک کرد تا برای محیط کاری و کارکنان خودشان یک مسیر شغلی ساده بسازند. در این وبینار، چند نکته کاربردی، توصیه هایی که مبتنی بر سالها تحقیق و پژوهش است و چند مهارت کلامی ساده برای توسعه آسانتر و اثربخش تر پیشنهاد خواهد شد.

دراین جلسه، شما:

یاد می گیرید که چگونه می توانید با توسعه شغلی، کارکنان با استعدادتان را حفظ کنید.

با مفهوم توسعه شغلی در دنیای امروز کسب و کار و نتایج آن برای کسب و کارتان  آشنا می شوید.
موانع فردی و سازمانی توسعه شغلی را کشف می کنید.

متوجه می شوید که برای ایجاد یک فرهنگ رشد و توسعه در سازمانتان، گام به گام چه مراحلی را باید طی کنید.

لینک ثبت نام:
https://evnd.co/0H0SZ