چهارمین استارتاپ دمو در حوزه گردشگری در محل اتاق بازرگانی توسط مرکز فن بازار ملی ایران و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی ایران و پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، چهارمین استارتاپ دمو با موضوع گردشگری با هدف ارائه استارتاپ‌ها و ایده‌های بر‌تر در حوزه گردشگری برای جذب سرمایه گذار با حضور فعالان و صنعت گران حوزه گردشگری برگزار شده است.

در این برنامه که با حضور نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت معدن و تجارت و موسسه گردشگری علم و فرهنگ برگزار شده ۸استارتاپ خود را برای سرمایه گذاران معرفی کردند. محورهای اصلی این رویداد گردشگری مجازی، گردشگری و تفریح، گردشگری و صنایع دستی، گردشگری و اقامت بود.

یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

چهارمین رویدادStartup Demo در ۲ بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار شد و استارتاپ‌ها این فرصت را پیدا کردند تا طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.

چهارمین استارتاپ دمو به عنوان فرصتی برای ارائه استارتاپ‌های حوزه گردشگری سرمایه گذاران به همت مرکز فن بازار ملی ایران و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس این معاونت برگزار شد.