در اختیار داشتن پلتفرم بالگرد ملی دور از دسترس نیست و این دستاورد عظیم یکی از اهداف تعیین شده در ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سال گذشته اهمیت مدیریت تخصصی پروژه‌های کلان و ملی را در حوزه بالگردی را نشان داد و فعالیت های خوبی در این حوزه صورت گرفت.

همچنین شرکت‌های بین‌المللی می‌دانند که دیگر جمهوری اسلامی ایران تنها یک بازار مصرف بالگردی نیست و در حال تبدیل شدن به یک قدرت علمی و صنعتی بالگردی است. با توجه به این برتری و قوام داخلی، این شرکت‌ها به دنبال برنامه‌های همکاری مشترک با صنایع بالگردی کشورمان هستند.

دستیابی به افتخارات بزرگ در صنعت بالگردی کشور راه پیش رو را متفاوت ساخته و افق‌های جدیدی در برابر ما گشوده شده است. مفتخریم که در ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی، از تمامی فعالان حوزه بالگردی، در صنایع، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، شبکه همکاران، سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران، جهت هم‌افزایی و همفکری برای غلبه بر گلوگاه‌های صنعت بالگردی دعوت به عمل آوریم. 

آینده صنعت بالگردی کشور نیازمند همکاری و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همه مااست و امیدواریم اقتصاد هوایی کشور با گام‌های بزرگ پیش‌روی حوزه بالگردی، مقاوم‌تر و بالنده شود.