دوره تابستانی دومین المپیاد علمی دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی از 20 مرداد تا 3 شهریور ماه سال جاری برگزار ‌می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، پیمان کیهان ور رئیس کمیته علمی المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از شروع دوره تابستانی در تاریخ 20 مرداد ماه سال جاری خبر داد و  گفت: این دوره با حضور بیش از 30 دانش پژوه برگزیده مرحله دوم آزمون المپیاد در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مدت 15 روز برگزار خواهد شد.

به گفته وی، برای آموزش این دانش آموزان از اساتید بنام کشور در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دعوت به عمل آمده است. در پایان دوره طی مراسمی از نفرات برتر با اهدا جوایز نقدی تجلیل به عمل می آید.

رئیس کمیته علمی این المپیاد دانش آموزی افزود: آموزش در دوره تابستانی بیشتر جنبه خلاقیتی و نگرشی خواهد داشت و آموزش های عملی نیز جزو برنامه علمی این دوره به حساب می آید.

وی توضیح داد: علاوه بر کلاس های تئوری کلاس های عملی هم برای این دوره در نظر گرفته شده است که در دو مرکز تحقیقات پوست و مو و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز تحقیقات اورولوژی بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد.

 دوره تابستانی دومین المپیاد علمی دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به همت  ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وبا همکاری وزارت آموزش و پرورش به ویژه مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می شود.