چمن همیشه در طرف دیگر سبزتر است. هر گردی که گردو نیست. مهم نیست که شما چقدر اصطلاح و ضرب المثل بیاورید، مفهوم کلی آن ها یکی است، آنچه که شما دارید به طور معمول با ارزش است، اگر نه، نسبت به آنچه که شما می توانید داشته باشید بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،قدررانی از چیزهایی که شما از  آن ها لذت می برید را تمرین کنید، در غیر این صورت شما بعد از از دست دادن آنها قدرشان را خواهید دانست.

وفاداری مهم است، پس این همکاری عادلانه است

وفاداری خود را بین افرادی که یک احساس و یا هدف مشترک دارند، نشان می دهد. به همین ترتیب، زمانی که مردم یک هدف مشترک با همسالان خود دارند، اجبار بیشتری برای کمک کردن احساس می کنند. وفاداری بدون همکاری، در لباس مبدل است، و همکاری بدون وفاداری باعث می شود شما هدفتان را از دست بدهید. دو عنصر همیشه باید باهم و کنار هم حرکت کنند. و کارها با همکاری پیش رود.

نوبت بازی، رایگان نیست

نیکی کردن برای  ایجاد یک رابطه و یا کسب منفعت انجام می شود.  اشتباه برداشت نکنید، برخی از مردم واقعا می خواهند به شما کمک کنند و کار شما را راه بندازند، اما هرگز فرض نکنید که شما باید در عوض کار آنها به آنها چیزی بدهکار باشید.

اخلاق کاری، به شما معنی می بخشد

زمانی که مردم نام شما را بشنود، باید اخلاق کاری برجسته شما به یاد آنها آورده شود. مردم کار سخت را تحسین می کنند، و اگر آنها بدانند که شما چقدر رنج و مشقت کشیده اید، به نتیجه کار شما بیشتر احترام خواهند گذاشت.

به طور هوشمندانه و سخت کار کنید/ اما اول هوشمندانه

بیل گیتس یک بار گفت، “من یک فرد تنبل را برای انجام یک کار سخت انتخاب می کنم چون یک فرد تنبل یک راه آسان برای انجام آن کار پیدا خواهد کرد. این به معنی اجازه دادن به فرد تنبل نیست نکته ۱۰ را ببینید اما باید کسانی را که قبل از سخت کردن مشکلات به دنبال راه حل ساده هستند تحسین کرد. همیشه برای انجام دادن کاری قبل از انتخاب سخت ترین راه، در جستجوی راه هوشمندانه باشید.

کنجکاو باشید

صحبت کنید، سوال بپرسید، و به دنبال راه حل جدید باشید. یک متفکر مستقل باشید. اگر شما همان کاری را انجام بدهید که دیگران نیز انجام می دهند و تقلید کنید، هرگز انقلابی نخواهید بود.