مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تندیس زرین ششمین آیین تعالی و مراسم تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ششمین آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران چهارشنبه 25 مرداد ماه سال جاری با حضور مهری معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل پست وشجاعی کیاسری مشاوروزیر کشورو ریس مرکز روابط عمومی وزارت کشور، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت علمی، هوشمند سفیدی دبیرکل و سخنگوی خانه روابط عمومی و جمعی از فعالان عرصه روابط عمومی برگزار شد.

حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که شیوه‌های پیام‌رسانی در دنیا تغییر پیدا کرده و بیشتر از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جدید صورت می گیرد، افزود: تلاش روابط عمومی و سیستم‌های اطلاع‌رسانی در عصر جدید باید استفاده بیشتر از بستر شبکه‌های اجتماعی باشد.

همچنین دیگر مهمان آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی، سید رمضان شجاعی کیاسری رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور  و مشاور وزیر با اشاره به نقش روابط‌عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان رسانه نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم دارند چرا که به صورت مستمر با مردم در ارتباط هستند.

هوشمند سفیدی دبیر کل و سخنگوی خانه روابط عمومی و دبیر آیین تعالی سرآمدان روابط عمومی نیز مدل سرآمدی را مدلی همه‌جانبه دانست و گفت: این مدل به همه عوامل لازم برای موفقیت و اثربخشی توجه دارد و با اجرا در دستگاه‌های اجرایی، شاهد توسعه پاسخگویی، ارائه خدمات ارتباطی کیفی و افزایش میزان رضایت ذی‌نفعان خواهیم شد.

تقدیر از سرآمدان و تعالی‌گران روابط عمومی

ششمین آیین تعالی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی در 3 بخش "تندیس بلورین"، "تندیس سیمین"، "تندیس زرین" از برگزیدگان خود تقدیر کرد.
در این آیین با اهدای تندیس بلورین از بانک سرمایه، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تجاری- صنعتی، شرکت گمرک جمهوری اسلامی ایران، شهرداری یزد، شرکت فولاد آلیاژی نیز تقدیر شد.

"تندیس سیمین" به 9 سازمان از جمله به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی ایران، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، سازمان منطقه آزاد قشم، اداره کل راهداری و حمل نقل و جاده‌ای استان اصفهان، شرکت آب منطقه‌ای تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران،‌ شرکت آب منطقه ای مرکزی،‌ شرکت توزیع برق تهران بزرگ اهدا شد.

اعطای تندیس زرین به مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

در بخش اعطای "تندیس‌های زرین"، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری  به عنوان روابط عمومی سرآمد، تندیس زرین و نشان تعالی دریافت کرد.

مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شهرداری رشت، بانک شهر، بانک ملت،‌ اپراتور همراه اول، بانک ملی ایران، شرکت ملی گاز ایران،‌ شرکت برق منطقه‌ای تهران،‌ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)،‌ دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز موفق به دریافت تندیس زرین شدند.

بر اساس این گزارش، آیین انتخاب سرآمدان روابط عمومی به صورت سالیانه، با دعوت و تقدیر از مدیران برتر روابط عمومی تلاش می‌کند تا بر اساس مدل تعالی سازمانی و شاخص های آن بر مبنای کارکردها و محتواهای مورد جامعه جهانی و ملی در حوزه روابط عمومی عمل کند و زمینه های تشویق آن‌ها به سمت حرکت در مسیر سرآمدی را تقویت کند.