معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در بازدید از موسسه نیکوکاری رعد گفت:  معاونت علمی آمادگی حمایت از تاسیس بنیاد زنده یاد پروفسور مریم میرزاخانی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در دفتر موسسه رعد با خانواده زنده یاد پروفسور مریم میرزاخانی دیدار کرد. ستاری در این دیدار پس از بیان خاطراتی از حضور مشترک علمی با پروفسور میرزاخانی عنوان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمادگی حمایت از تاسیس بنیاد  پروفسور مریم میرزاخانی را دارد تا کمک‌های لازم در خصوص شکل دهی ساختار این بنیاد ارزشمند انجام شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه با تاکید بر شناسایی استعدادهای درخشان در عرصه های علمی و اجتماعی به ویژه در حوزه کارآفرینی و ایجاد شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها گفت: در حال حاضر شرکت‌هایی همچون اسنپ و تپسی در ایران و فیس بوک و واتس آپ در سطح بین المللی توانسته اند در زمان کوتاهی حرف نخست در زمینه کسب و کار را بزنند

رییس بنیاد ملی نخبگان در بخش بعدی سخنان خود به موضوع طرح شهاب درخصوص شناسایی استعداد دانش‌آموزان از کلاس چهارم دبستان به بعد بمدت 4 سال اشاره و بیان کرد: این طرح می تواند یکی از روش های مناسب برای شناسایی استعدادهای درخشان باشد.
ستاری در نظر گرفتن جوائز برای کشف نخبگان و ادامه حمایت از این استعداد ها را امری مهم دانست و در پایان نکاتی را پیرامون راه های جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور مطرح کرد.


همچنین در ادامه ستاری از بخش های مختلف این دانشگاه علمی و کاربردی و بخش توانبخشی مجتمع نیکوکاری رعد بازدید کرد. 
 در این بازدید مهندس میرزاخانی رئیس هیات مدیره و  رئیس هیات امنای مجتمع نیکو کاری رعد و دانشگاه علمی کاربردی رعد و  علینقی مشایخی استاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف معاون علمی و فناوری رییس جمهوری  را همراهی کردند.