نمایشگاه نقاشی پرتره هنرمندانی چون مسعود کیمیایی، خسرو شکیبایی، محسن یگانه، فرهاد مهراد، محسن چاوشی و... جمعه ۲۴ شهریور در نگارخانه «نگر» برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، نمایشگاه انفرادی نقاشی شقایق منتظر به نام «ایمورتال» (جاودانه) جمعه ۲۴ شهریور در گالری نگر برپا می شود و تا ۲۶ شهریور در این نگارخانه دایر است.

هنرمند در این نمایشگاه پرتره بیش از ۱۵ هنرمند را ارائه داده است که در میان این پرتره ها می توان چهره هایی چون مسعود کیمیایی، خسرو شکیبایی، محسن یگانه، فرهاد مهراد، محسن چاوشی را مشاهده کرد.

شقایق منتظر در استیتمنت نمایشگاه نوشته است: در روزهای واپسین یک شهریور زرد، پرسه می‌ زنیم. در روزگار آشفته‌ ستاره‌ هایی که هر صبح یک فنجان تنهایی سر می‌ کشند و با لبخندی بر لب پا به فرش قرمز می‌ گذارند و هر شب پس از ساعت درخشش، با سیاه‌ چاله ‌ای بر دوش به خانه باز می ‌گردند. «ایمورتال» جشنی است برای یادآوری! یادآوری اینکه خالقان تنهای هنر، با وجود تمام دردها و دغدغه ‌ها و ترس ‌هایشان، نامیرا هستند. در این جشن با تک تکشان سلفی به یادگار می ‌گیریم، اما این ‌بار به عمق چشم‌ هایشان بنگرید نه به لبخندشان...

گالری نگر در قیطریه، ضلع جنوبی پارک قیطریه، خیابان روشنایی، کوچه دلارارم، پلاک ۳۳، زنگ سوم واقع شده است.