معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی گفت: یکی از مزایای برگزاری نمایشگاه زیست‌فناوری ایران، فراهم شدن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی در بازدید از چهارمین نمایشگاه زیست‌فناوری ایران بیان کرد: یکی از مأموریت‌های معاونت علمی و فناوری حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات آن‌ها است که این نمایشگاه توانسته به خوبی زمینه معرفی و حمایت از این تولیدات را فراهم کند.

وی افزود: تعداد شرکت‌ها در چهارمین دوره این نمایشگاه، رشد چشمگیری داشته است که همین موضوع نشان دهنده افزایش اقبال عمومی به این حوزه است.

دلیری در ادامه تصریح کرد: به شرکت‌های دانش‌بنیان توصیه می‌کنم اگر شرایط فروش محصول خود را دارند اقدام کنند و در  صورت نداشتن امکانات مناسب این شرکت‌ها می‌توانند از مزایا و حمایت‌های معاونت علمی و فناوری بهره ببرند.

وی ضمن مهم ارزیابی کردن نقش حوزه زیست فناوری در تولید محصولات ثروت‌آفرین و ایجاد بستر کارآفرینی فناورانه عنوان کرد: به ویژه تولید داروهای این حوزه، از زمینه‌های مهم و حیاتی کشور محسوب می شود به همین دلیلی معاونت علمی حمایت‌های ویژه‌ای در این حوزه ه عمل می‌آورد.

چهارمین نمایشگاه زیست فناوری از 27 تا 29 شهریورماه سال جاری با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.