هم‌نت گردشگری تبریز با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، 10 و 11 آبان ماه 96 برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، هم نت گردشگری تبریز، یک رویداد استارتاپ ویکند متفاوت است که در 30 ساعت برگزار می‌شود. زمینه‌های تخصصی شرکت‌کنندگان  این رویداد گردشگری و صنایع دستی، مدیریت و کسب وکار، فناوری اطلاعات و  طراحی است.

محورهای برگزار این رویداد برگزاری تورهای گردشگری تاریخی، فرهنگی، طبیعی و غیره؛  رزرو اماکن اقامتی و رفاهی و خرید بلیط وسایل حمل و نقل؛ فروش سوغات و صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشگری و نیز گردشگری سلامت و سایر حوزه های مرتبط با گردشگری خواهد بود.

هم‌نت گردشگری تبریز به منظور آشنایی شرکت کنندگان با مباحث کارآفرینی و راه اندازی کسب وکار به صورت عملی و نیز گردهم آمدن فعالان و متخصصان حوزه گردشگری شهر تبریز و شبکه‌سازی آنها با هم برگزار می‌شود.

از دیگر اهداف این رویداد می توان به  تشکیل تیم‌های استارتاپی و تبدیل ایده‌های مناسب به کسب وکار در حوزه گردشگری حضور سرمایه‌گذاران این حوزه و سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های جدید و روبه رشد اشاره کرد.

تیم‌های برتر انتهای رویداد، از این مزیت برخوردارند که در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز مستقر شده و با جلب نظر سرمایه گذاران حاضر در رویداد از حمایت‌های آنها برای راه‌اندازی کسب وکار خود بهره‌مند شوند.

 هم‌نت گردشگری تبریز با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی 10 و 11 آبان ماه 96  در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.