غرفه ملی محصولات دانش بنیان ایران برای سومین سال متوالی در نمایشگاه Medica2017 با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صندوق نوآوری و شکوفایی، برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ غرفه ملی محصولات دانش بنیان ایران برای سومین سال متوالی در نمایشگاه مدیکا 2017، 22 تا 25 آبان ماه سال جاری در شهر دوسلدورف آلمان برپا می‌شود.

نمایشگاه "مدیکا" بزرگترین رویداد نمایشگاهی جهان در حوزه تجهیزات پزشکی و بهداشتی است که هر ساله تعداد زیادی از متخصصان و فعالان این حوزه از سرتاسر جهان را گرد هم می‌آورد تا آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه تجهیزات پزشکی به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه با حضور بیش از 5 هزار شرکت از 13 تا 16 نوامبر(22 تا 25 آبان ماه) در دوسلدورف آلمان برپا می‌شود. در این دوره فضایی، حدود 108 متر در سالن 17 نمایشگاه به پاویون ملی ایران اختصاص داده شده است.

در نمایشگاه امسال، 13 شرکت دانش‌بنیان ایرانی با حمایت مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صندوق نوآوری و شکوفایی حضور دارند. حمایت های مذکور، 70 درصد از هزینه‌های اجاره غرفه و غرفه‌سازی شرکت‌ها در این نمایشگاه را پوشش می دهد.

هدف از حضور شرکتهای دانش‌بنیان، توسعه صادرات و رصد فناوری‌های پیشرفته روز جهان در این نمایشگاه بزرگ است.