یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان IBEX 2017 به همت کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان توسط کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان ( متشکل از کلیه صنوف مرتبط با گندم، آرد و نان و صنایع وابسته) از 2 تا 5 آذرماه در نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نانIBEX 2017  با هدف «فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان»، «افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت آرد و نان و حمایت از احداث و توسعه و احدهای تولید نان صنعتی در کشور»، «حرکت سازمان یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تامین مواد اولیه تولید نان» و «بسترسازی لازم برای ارائه حداکثری ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های داخلی در عرصه ماشین آلات صنایع مرتبط با صنعت آرد و نان» برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور 139 شرکت داخلی و 36 شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، ترکیه، آلمان، لهستان، کره جنوبی، ایتالیا، اتریش، سوئد و انگلستان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی بهبود کیفیت آرد و سمینار نان و صنعت سلامت از برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نانIBEX 2017 بود.

شایان ذکر است کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان به منظور همگرایی و هماهنگی بین نهادهای عرضه و تقاضای فناوری در صنعت گندم، آرد و نان با اخذ مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاسیس و فعالیت می کند