مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در مسکو و هم‌گروهی ایران با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش، واکنش‌های متعددی را در رسانه‌ها به همراه داشت. در همین راستا اغلب روزنامه‌های امروز (یازدهم آذر ماه) در صفحه نخست خود به انعکاس مراسم قرعه‌کشی پرداخته‌ و برخی در اتفاقی نادر تیتر یک خود را ورزشی انتخاب کرده‌اند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، روزنامه «همشهری» در این شماره‌ی خود، هشت صفحه ورزشی با عنوان همشهری ورزشی منتشر کرده و تیتر این ویژه‌نامه را «... و شاید گروه زندگی» برگزیده است.

این روزنامه در همین راستا تصویر یک خود را به کافو، بازیکن پیشین تیم ملی برزیل که مسوول برداشتن نام ایران از گلدان قرعه‌کشی بود، اختصاص داده است. 

روزنامه «وطن امروز» در ستون جام جهانی در صفحه نخست خود تیتر «ایران در تنگه جبل الطارق» و روتیتر «ایران، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه شد» را برگزیده و گزارشی از مراسم قرعه‌کشی را منتشر کرده است.

روزنامه «قانون» تیتر یک خود را «#باید ببریم» و روتیتر «نیاز تیم ملی فوتبال به نگاه امیدوارانه با وجود قرار گرفتن در گروه مرگ» را انتخاب کرده و گزارشی از مراسم قرعه‌کشی نیز منتشر کرده است.

روزنامه «شهروند» مطلبی با تیتر «مرگ و زندگی با پرتغال و اسپانیا» را منتشر کرده و به مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی که روز گذشته برگزار شد و گروه‌بندی‌ها اشاره کرده است.

روزنامه «جوان» تصویر نخست خود را به ۴ بازیکن تیم‌های اسپانیا، پرتغال، مراکش و ایران و کاپ جام جهانی اختصاص داده و مطلبی با تیتر «هراس و هیجان در گروه ایران» را انتخاب کرده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» در گوشه‌ای از صفحه نخست خود مطلبی با تیتر «قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار شد» را انتخاب کرده و به هم‌گروهی ایران با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش اشاره کرده است.

روزنامه «بهار» نیز تصویر نخست خود را به عکس کافو بازیکن پیشین تیم ملی برزیل که نام ایران را از گوی خارج کرد اختصاص داده و مطلبی با تیتر «یوزها در برابر غول‌ها» و روتیتر «قرعه سخت شاگردان کی‌روش در جام جهانی؛ ایران، اسپانیا، پرتغال و مراکش» را منتشر کرده است.

روزنامه «ایران» مطلبی با تیتر «کارزار دشوار یوزها» را برگزیده و به سخنان کی‌روش بعد از مراسم قرعه‌کشی اشاره کرده است که گفته است، «هر بازی، برای شادی و افتخار ایرانیان می‌جنگیم.»

این روزنامه تصویر نخست خود را به کافو در حالی که نام ایران را از گلدان مراسم قرعه‌کشی خارج کرده و تصویر کاپ جام جهانی اختصاص داده است. روزنامه «ایران» همچنین زمان برگزاری بازی تیم ایران با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش را در صفحه نخست خود منتشر کرده است. 

روزنامه «اطلاعات» در گوشه‌ای از صفحه نخست خود مطلبی با تیتر «اسپانیا، پرتغال و مراکش حریفان ایران در جام جهانی شدند» را منتشر کرده است.

روزنامه «اعتماد» نیز مطلبی در همین راستا با تیتر «ایران در گروه مرگ» را منتشر کرده است.

روزنامه «آرمان امروز » مطلبی با تیتر «کی روش: هر دو تیم را می‌شناسم» انتخاب کرده و تصویری از برانکو را برای این مطلب برگزیده است.

روزنامه «آفتاب یزد» نیز تیتر یک خود را «مرگ زود رس؟!» و روتیتر «مجری مراسم لباس مناسب پوشید، تلویزیون مراسم را زنده پوشش داد، فیگو هم آمد اما در نهایت تیم فوتبال کشورمان در قرعه سختی قرار گرفت» را انتخاب کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به عکسی از کافو اختصاص داده است که برگه‌ای که روی آن نام ایران نوشته شده را در دست دارد.

روزنامه «ایران ورزشی» تیتر یک «ما را دست کم نگیر» را انتخاب کرده و عکس یک خود را به رونالدو، سردار آزمون، اینیستا و بن عطیه، بازیکنان تیم‌های پرتغال، ایران، مراکش و اسپانیا اختصاص داده است.

روزنامه «گل» تیتر نخست «ایران در لالیگا» را برگزیده و تصویر نخست خود را به کافو، بازیکن پیشین تیم ملی برزیل در حالی که نام ایران را در مراسم قرعه‌کشی از گوی خارج کرده، اختصاص داده است. این روزنامه همچنین به حرف‌های برانکو و شفر درباره تیم ملی ایران بعد از مراسم قرعه‌کشی اشاره کرده است.

روزنامه «خبر ورزشی» تیتر نخست «قرعه لعنتی» را انتخاب کرده و به واکنش بازیکنان تیم ملی ایران و مربیان ایران، پرتغال و اسپانیا به گروهی که ایران در آن قرار گرفته، اشاره کرده است. 

همچنین این روزنامه عکس نخست خود را به تصاویری از رونالدو، سردار آزمون، اینیستا و مهدی بن عطیه اختصاص داده است.

روزنامه «دنیای اقتصاد» مطلبی با تیتر «ماموریت سخت یاران کی‌روش» و روتیتر «گروه‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال انجام شد» را انتخاب کرده است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به محل مراسم قرعه‌کشی اختصاص داده است.

انتهای پیام