با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین سمپوزیوم یک‌روزه کاربرد سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت درگوش و حلق و بینی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و سر و گردن دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی در نظر دارند «نخستین سمپوزیوم یک‌روزه کاربرد سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت درگوش و حلق و بینی» را در تهران برگزار کند.

این سمپوزیوم  در تاریخ 20 دی‌ماه 1396  در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود. لازم به ذکر است، «نخستین سمپوزیوم یک‌روزه کاربرد سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت درگوش و حلق و بینی» رایگان بوده و جهت اخذ گواهی‌نامه و شرکت در سمپوزیوم تکمیل فرم ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ 16 دی‌ماه الزامی است. این سمپوزیوم دارای امتیاز بازآموزی نیز است.

محورهای «نخستین سمپوزیوم یک‌روزه کاربرد سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت درگوش و حلق و بینی» شامل مقدمه‌ای بر سلول‌های بنیادی، کاربردهای بالینی استفاده از سلول‌های بنیادی در گوش و حلق و بینی و نیز مهندسی بافت در گوش و حلق و بینی خواهد بود.

«نخستین سمپوزیوم یک‌روزه کاربرد سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت درگوش و حلق و بینی» با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و توسط مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و سر و گردن دانشگاه علوم پزشکی ایران چهارشنبه 20 دی‌ماه 96 در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار می‌شود.