سومین سمپوزیوم ژنتیک و سلول‌های بنیادی با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 6 دی ماه 96 برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ششم دی ماه ۱۳۹۶ سومین سمپوزیوم ژنتیک و سلول‌های بنیادی در محل پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری برگزار خواهد شد.

این سمپوزیوم یک‌روزه به همت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری و با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزارمی شود.

محورهای سومین سمپوزیوم ژنتیک و سلول‌های بنیادی شامل حوزه‌های نوین در ویرایش و انتقال ژن،  پاسخ‌های ایمنی به وکتورهای ژن‌درمانی، آخرین یافته‌های مطالعات بالینی و پیش بالینی در ژن / سلول درمانی است.

ثبت‌نام در این سمپوزیوم رایگان بوده و برای شرکت در سمپوزیوم  و اخذ گواهی‌نامه، تکمیل فرم حداکثر تا ۳۰ آذر ماه الزامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وب‌سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کنند.

سومین سمپوزیوم ژنتیک و سلول‌های بنیادی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 6 دی ماه 96 برگزار می‌شود.