برخی روزنامه‌های سه‌شنبه، ۱۹ دی‌ ماه «تیتر یک» خود را به سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، این روزنامه‌ها در اخبار و گزارش‌هایی درباره سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، به ابعاد مختلف زندگی سیاسی، اجتماعی و شخصی وی پرداخته‌اند.

در این راستا روزنامه «اعتماد» تیتر و عکس نخست خود را به سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اختصاص داده و عنوان «صدای ما بود» را برای تیتر نخست خود و «یک سال از فقدان آیت الله هاشمی گذشت» را برای رو تیتر انتخاب کرده است. آثار و گفتارهایی از مجید انصاری، غلامعلی رجایی، اکبر ترکان، محسن رشید و زهرا شجاعی در مورد آیت‌الله هاشمی در روزنامه اعتماد امروز منتشر شده است.

روزنامه «آرمان» تیتر یک خود را با عنوان «هاشمی، هاشمی ماند» منتشر کرده و ضمیمه خود را به گرامیداشت آیت الله هاشمی اختصاص داده است. این روزنامه همچنین عکس صفحه اول ‌خود را به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کنار امیرکبیر اختصاص داده است.

روزنامه «ابتکار» نیز در پرونده‌ای به اولین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداخته و همچنین تیتر نخست خود را «یک سال بدون "آیت الله"» انتخاب کرده است.

«بازگشایی پرونده مرگ آیت الله» تیتر یک امروز روزنامه شرق بود و به گفتگو با یاسر هاشمی در زمینه‌های خاطرات هاشمی، خطبه‌های سال ۸۸ و ... پرداخته است.

ضمیمه روزنامه اطلاعات «قصه سرو» بود که ویژه سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی است و آثار و گفتاری از علی اکبر ناطق نوری، محمد جواد ظریف، محمدرضا عارف، علی مطهری، صادق خرازی، مجید انصاری، سیدهادی خسروشاهی، محمد هاشمی، محسن هاشمی، فاطمه هاشمی، حمید میرزاده، مصطفی معین، عیسی کلانتری، رضا ملک زاده و عباس عبدی در مورد هاشمی در آن منتشر شده است.

روزنامه ایران در ویژه‌نامه‌ای با تیتر «سیمای ماندگار اعتدال» به سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی پرداخته و گفت‌وگوهایی را در این زمینه منتشر کرده است.

همچنین روزنامه‌ جمهوری اسلامی خبری با تیتر «۱۹ دی، ماندگارتر شد»، روزنامه شهروند خبری با عنوان «جماران در غیاب آیت الله»، روزنامه جام جم تیتر «میراث آیت الله»، مردم‌سالاری عنوان «داغ ماندگار آیت‌الله»، روزنامه همشهری تیتر «رسم هاشمی» و روزنامه خراسان خبری با عنوان «۵ روایت از زندگی و سیره یاردیرین امام و رهبر» را در صفحه اول خود به مناسبت سالگرد آیت الله هاشمی کار کردند.