در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی از یک خودروی الکترونیکی رونمایی شد که با یکبار شارژ می تواند ۶۴۳ کیلومتر را طی کند و حداکثر سرعت آن نیز ۲۵۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از تلگراف، شرکت Fisker در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرف  از خودر الکتریکی لوکس Emotion رونمایی کرد.

این خودرو که رقیب تسلا به شمار می رود، ظاهری جالب با درهایی پروانه مانند دارد.  البته جذابیت خودرو فقط مربوط به ظاهر آن نیست، بلکه در آن از جدید ترین فناوری های EV استفاده شده است.

همچنینEmotion می تواند با یک بار شارژ مسافت ۶۴۳ کیلومتر را طی کند. حداکثر سرعت آن نیز ۲۵۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. عرضه تجاریEmotion از ۲۰۲۰ میلادی و با بهای ۱۲۹ هزار دلار آغاز می شود.

ابعاد و عملکرد خودرو با  مدلS تسلا مشابه است. اما در تولید خودروی فیسکر از فیبر کربنی و آلومینیوم بیشتری استفاده شده بنابراین سبک تر از خودروی آمریکایی خواهد بود.

از سوی دیگر این شرکت در همین نمایشگاه از فناوری جدید باتری خشکی رونمایی می کند. این فناوری  که در۲۰۲۰ عرضه می شود بهEmotion قدرت می دهد تا با یک بار شارژ مسافت ۵۰۰ مایل را طی کند.