برگزیدگان بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری  و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی برگزیدگان خود را شناخت. در این دوره از جشنواره 8 محقق، 2 پژوهشگر برتر، 1 محقق جوان، 3 دانشگاه علوم پزشکی، 1 پژوهشکده علوم پزشکی، 6 مرکز تحقیقاتی، 3 کمیته دانشجویی و 2 مجله علمی و پژوهشی علوم پزشکی به عنوان برگزیده معرفی شدند و جوایز خود را از اسحاق جهانگیری معاون اول ریس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری دریافت کردند. همچنین مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی نیز به عنوان یکی از برگزیدگان جشنواره معرفی شد.
بر اساس این گزارش، این جشنواره از سال 74 بر اساس بند 4 از اصل سوم قانون اساسی ایران مبنی بر تقویت روح بررسی، تتبع و ابتکار در راستای اهداف وزارت بهداشت و برای تجلیل از مقام و منزلت پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی هر سال دی ماه به افتخار محمد زکریای رازی طبیب، شیمی دان، داروساز و فیلسوف بزرگ ایرانی برگزار می شود تا به حرکت در جهت ارتقای جایگاه کشور در تولید علم در زمینه های علوم پزشکی کمک شود.