پرویز کرمی؛ مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، در گذشت رضا مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل پیشین خبرگزاری مهر را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان با انتشار پیامی درگذشت رضا مقدسی مدیرعامل پیشین خبرگزاری مهر را تسلیت گفت.

کرمی در پیام خود آورده است:

«انا للّه و انا الیه راجعون»

«رضا مقدسی»، از رنج‌هایی که می بُرد، چند نهالی نشاند که ثمرات‌اش آگاهی و مهر و دانایی بود. رفتنِ دغدغه‌مندی همچون او، بسیار زود بود و همه ما را در بهت و اندوه بسیار فرود برد.

او گرچه باتجربه و کوشا بود، اما سیمای جوان و دلِ آگاهش، پیرامونش را تازه و نو می‌کرد و تغییراتی با رنگ و بوی تعالی می‌ساخت.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در بخش دیگری از پیام خود ضمن تسلیت این ضایعه به جامعه رسانه‌ای کشور گفته است: «آرزومندم روح بزرگوارش قرین آرامش و رحمت خداوندی باشد و خانواده داغدارش در تحمل این غم سترگ؛صبور. این ضایعه را به خانواده محترم مقدسی و جامعه فرهنگ و رسانه کشور تسلیت می گویم.»

مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری گوارشی، صبح جمعه ۱۳ بهمن ماه سال جاری در سن ۵۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

او که در سال ۱۳۴۶ در مشهد مقدس متولد شد فعالیت رسانه‌ای را از دوران دانش‌آموزی و با نوشتن در نشریه دانش‌آموزی آغاز و سال‌ها به عنوان خبرنگار فعالیت کرد.

حضور در بخش‌های مختلف تحریریه‌ صدا و سیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم مقامی همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز و... بخشی از سوابق زنده‌یاد مقدسی است.