تهیه کننده «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی اعلام کرد که این فیلم را بعد از جام جهانی اکران خواهد کرد.

​به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سعید سعدی تهیه کننده سینما درباره زمان اکران فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر سیمرغ فیلم مردمی را از آن خود کرد، گفت: ما تصمیم گرفته ایم که این فیلم را بعد از جام جهانی با پخش کنندگی شرکت فیلمیران به نمایش عمومی بگذاریم چون فکر می کنیم در آن زمان فضا بازتر است و «مغزهای کوچک زنگ زده» به صورت بهتری می تواند اکران شود.

وی درباره تغییرات روی نسخه اکران عمومی این فیلم عنوان کرد: هرچند ما بازخوردها را گرفته ایم اما هنوز به جمع بندی نهایی برای این موضوع نرسیده ایم.

سعدی با اشاره به فعالیت های دیگرش بیان کرد: فیلم سینمایی «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان آماده نمایش شده است و آن را بعد از عید به نمایش می گذاریم همچنین ما در نظر داشتیم فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی را امسال اکران کنیم اما این اتفاق نیفتاد و در نظر داریم در سال آینده در اولین فیلم فرصت اکران کنیم.

این تهیه کننده در پایان درباره فیلم سینمایی «شب لرزه» به کارگردانی محمدرضا رحمانی اظهار کرد: تدوین این اثر به پایان رسیده و این روزها مسعود سخاوت دوست مشغول ساخت موسیقی آن است و فکر می کنم تا پایان سال آماده نمایش می شود و سپس برای اکران آن تصمیم گیری می کنیم.