بردلی کوپر در حال گفتگوست تا به کلینت ایستوود در یک درام جنایی ملحق شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،  به نقل از هالیوود ریپورتر، در فیلمی که کلینت ایستوود بار دیگر پس از سال ۲۰۱۲ برای بازیگری در آن حاضر می‌شود، ممکن است بردلی کوپر نیز با وی همراه شود.

درام جنایی «قاطر» محصولی از کمپانی برادران وارنر است که قصد دارد بردلی کوپر را برابر کلینت ایستوود جلوی دوربین ببرد.

نه تنها ایستوود کارگردانی این فیلم را برعهده دارد بلکه خودش نیز در این فیلم بازی می‌کند.

«قاطر» بر مبنای گزارشی که سال ۲۰۱۴ در مجله نیویورک تایمز منتشر شد، ساخته می‌شود. این گزارش داستان واقعی لئو شارپ یک حمل و نقل کننده مواد برای کارتل مکزیکی را منتشر کرده بود، اما آنچه این داستان را منحصر به فرد می‌کرد این بود که شارپ ۹۰ ساله و سرباز کهنه‌کار جنگ جهانی بود که برای شهامت‌هایش جایزه گرفته بود.

ایستوود ۸۷ ساله داستان را طوری تغییر داده که با بینش رسمی استودیو همخوانی داشته باشد. بر این مبنا این بازیگر و کارگردان نقش شخصیتی به نام ارل استون را بازی می‌کند؛ مردی در دهه نهم زندگی خود که ورشکسته و تنهاست و قرار است تجارتش بسته شود. به او شغلی پیشنهاد می‌شود که فقط باید رانندگی کند اما ارل نمی‌داند که قبول کرده حامل مواد مخدر برای یک کارتل مکزیکی شود و قرار است روی رادار کالین بیتس مامور سخت‌گیر سازمان مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده قرار بگیرد.

کوپر برای بازی در نقش مسئول سخت‌گیر سازمان مبارزه با مواد مخدر آمریکا انتخاب شده است.

در حالی که پیشتر از این فیلم با عنوان موقت «لئو شارپ» یاد شده بود، بعد نام آن به «قاطر» تغییر یافت.

لئو شارپ به عنوان پیرترین توزیع کننده مواد مخدر شناخته شده است. وی که با ۲۰۰ پوند کوکایین در ۸۷ سالگی دستگیر شده بود، سال ۲۰۱۴ به سه سال زندان محکوم شد ولی به دلیل بیماری کشنده‌ای که داشت زودتر آزاد شد و دو سال بعد درگذشت.

فیلمنامه این فیلم را نیک شِنک نوشته که سال ۲۰۰۸ با ایستوود در فیلم «گرن تورینو» همکاری کرده بود.

بردلی کوپر چندی پیش اولین فیلمش را برای برادران وارنر کارگردانی کرد که با عنوان «ستاره‌ای متولد شده است» ساخته شد. این فیلم قرار است ۵ اکتبر امسال اکران شود. به تازگی نیز گفته شد وی قصد دارد بازیگری و کارگردانی فیلمی از زندگی لئونارد برنشتاین را انجام دهد.

ایستوود پیش از این با همکاری بردلی کوپر فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» را ساخته بود که برای آن کوپر نامزد بهترین بازیگر مرد و ایستوود نیز نامزد بهترین فیلم اسکار شد. این فیلم در باکس آفیس ۵۴۷ میلیون دلار فروش کرد.