اعضای هیات علمی عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، 25 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی تا سقف 20 میلیون ریال دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، پلتفرم مهامکس به منظور تسهیل در دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز آزمایشگاهی سراسر کشور برای پژوهشگران، خدمات آزمایشگاهی خود را به اعضای هیات علمی با 25 درصد تخفیف ویژه ارایه می‌کند.
بر این اساس، هر عضو هیات علمی مراکز علمی و پژوهشی کشور که عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است می‌تواند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را از طریق این پلتفرم سفارش دهد و تا سقف 20 میلیون ریال از تخفیف 25 درصدی بهره‌مند شود.

لازم به ذکر است این طرح تخفیف از ابتدای خردادماه سال جاری فعال شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

پیرو اعلام شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مبنی بر مشارکت آزمایشگاه‌های عضو شبکه در ارایه تخفیف خدمات آزمایشگاهی، پلتفرم مهامکس به عنوان یک پلتفرم خصوصی در حوزه ارایه خدمات آزمون و مشاوره‌ در حوزه آزمایشگاهی و با هدف تأمین خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز پژوهشگران، دانشجویان، اعضای هیات علمی و صنعتگران کشور ایجاد شده و تخفیف خدمات آزمایشگاهی را در سراسر کشور ارایه می‌کند.

این پلتفرم سعی دارد خدمات آزمایشگاهی را با کیفیت و هزینه مناسب در اختیار پژوهشگران قرار داده و خدماتی همچون مشاوره انتخاب آزمون، تحلیل و تفسیر نتایج آزمون‌ها را نبز به متقاضیان ارایه کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این پلتفرم به نشانی www.labsnet.ir مراجعه کنند.